Kontormedarbejder søges til Selvhjælp Sydvest 10 timer om ugen

I forbindelse med et 3-årigt projekt søger vi en ’blæksprutte’ til administrativt kontorarbejde. Har du et godt overblik over opgaver, et selvstændigt drive og lyst til at blive en del af en lille frivillig forening? Så er stillingen måske noget for dig.

Din fornemmeste opgave bliver at hjælpe til med at drive kontoret med de mange forskelligartede opgaver, der hører sig til. Derfor lægger vi vægt på, at du er en selvstændigt arbejdende person, som er indstillet på at påtage sig ansvar i forbindelse med at få tingene til ’at spille’.

Opgaverne, som tilpasses individuelt, spænder vidt fra at:

  • indhente tilbud, booke arrangementer
  • dykke ned i web og sociale medier
  • kopiere, makulere
  • skrive nyhedsbreve
  • handle ind, rydde op, vande blomster
  • tage imod gæster i huset
  • besvare telefon og evt. e-mails
  • søge fonde, finde informationer
  • eller andet, som du interesserer dig for og har kompetencer til

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med administrative opgaver
  • Kan formulere dig godt på skrift og i tale
  • Kan bruge de mest alm. Office-programmer (som minimum)
  • Er vant til at navigere på internettet og de sociale medier
  • Er imødekommende og kan bidrage til et positivt miljø

Arbejdsstedet er på kontoret i Skærbæk, Storegade 49, 6780 Skærbæk. Jobbet er på 10 timer ugentligt med forventet opstart d. 1. april. Stillingen er tidsbegrænset til 31. december 2023.

Vil du høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig? Kontakt vores daglige leder,
Heidi Borum Ortega, på tlf. 22 44 25 00 eller mail@selvhjaelpsydvest.dk

Venlig hilsen
Bestyrelsen

Vil du være en del af en veldrevet frivillig forening, hvor du selv kan være med til at præge din stilling? Send os straks din ansøgning mærket “Ansøgning”.

Samtaler forventes afholdt i uge 7

Ansøgningsfrist:  11. februar 2021
Send din ansøgning til:

mail@selvhjaelpsydvest.dk

selvhjaelp-sydvest-storegade-49-6780-skaerbaek

Vil du læse mere om foreningen?

X